Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliënten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiëren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

22 maart 2014

Vandaag was mijn eerste werkdag mensen. Ik vond het een beetje spannend hoor. De cliënt G. vond het volgens mij ook spannend. Het is een lieve jongen. Vandaag was eigenlijk alleen een beetje kennismaken. Volgende week gaan we pas "echt werken".  We hebben vooral buiten gewerkt. Maar het was best een beetje fris, een koude wind. Om mij te leren wat het verschil is tussen gewoon spelen en werken mocht ik mijn dekje aan tijdens het werken en toen we klaar waren haalde het vrouwtje het dekje van mij af en mocht ik nog even lekker uitrennen op het veld. Ik vind het niet echt werken, eerlijk gezegd, ik heb vooral veel plezier gehad. Ik hoop dat G. dat ook had! Ik ben benieuwd wat we volgende week gaan doen. Jullie horen weer van mij!
Pootje van Chase

Geen opmerkingen:

Een reactie posten