Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliƫnten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiƫren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

19 april 2014

Wauw, vandaag mocht ik weer werken met G. Nou ja, werken.... Kijk de mensen noemen dat werken, ik zie het meer als spelen hoor. Het was schitterend weer en we gingen naar het bos. In het bos deden G. en ik allemaal leuke spelletjes. Ik mocht over omgevallen bomen springen en sla alom om de paaltjes en nog veel meer leuke dingen. Pfff, werken, hahahaha. Nou ja, G. en ik gingen nog wel even lekker op een bankje zitten, maar dat was niet omdat we echt moe waren hoor. Nee, we hadden weer de grootste lol samen. Ik heb nu alweer zin in volgende week. Jij ook G? 
Pootje van Chase!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten