Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliƫnten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiƫren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

Koningsdag 2014

Vandaaag is het koningsdag. Ik heb geen idee wat dat is hoor. Maar ik begreep dat veel mensen dan vrij zijn. Gelukkig mocht ik wel werken vandaag! We zijn weer heerlijk naar het bos geweest. Onderweg kwamen we een stoet mensen tegen, die veel lawaai maakten, de Fanfare of zo. G. vroeg nog aan het vrouwtje of ik dat erg vond. Nee, maakt mij niet uit hoor. Ik vind alles prima. Als die mensen daar gelukkig van worden, moeten ze dat vooral doen! 
In het bos was het iets drukker dan normaal. Misschien omdat het weer, weer zo mooi was. Er waren mensen met andere honden en fietsers. G. vond dat een beetje spannend, hij wil graag over alles controle hebben en hij weet dan niet hoe ik zal reageren. Maar ik blijf eigenlijk altijd rustig, dus G. leerde dat hij best onstpannen mocht blijven.
Toch merkte ik aan G. dat er iets was. Ik voelde zijn onrust. Hierdoor kon ik mij wat moeilijker concentreren. Omdat ik zijn onrust voelde, deed ik soms ondeugend. Gelukkig weet het vrouwtje dan dat er iets is. Zij pakte dat goed op, door G. lekker te laten praten. Hij moest gewoon even wat dingen kwijt. Kijk, teamwork, heet dat. Nou ja, vrouwtje noemt het geloof ik spiegelen....
Ik laat het vrouwtje merken dat er iets is, en zij pakt het op. 
Natuurlijk was het verder een heerlijke morgen. En ik denk dat G. er toch weer net zo van heeft genoten als ik! Ik ben benieuwd wat we volgende week weer gaan doen!
Groetjes en pootje van Chase!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten