Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliƫnten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiƫren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

29 maart 2014

Vandaag was de tweede keer dat ik naar mijn werk mocht. Vorige week vond ik het al heel leuk, maar vandaag was het nog leuker. Ik kende G. natuurlijk al een beetje, dus dat was fijn. Verder was het echt heeeeel mooi weer, dus wat is er leuker dan actief bezig zijn op zo'n dag.
G. had er ook zin in, ik merkte dat hij minder zenuwachtig was dan vorige week. Ik voelde meer rust bij hem. Voor mij was dat erg fijn, want zo kon ik mij beter concentreren op de oefeningen. G. was een duidelijke leider, hij sprak met heldere stem en stond netjes rechtop. Ik vind het prettig om een duidelijke leider te hebben, dan weet ik waar ik aan toe ben.
We deden veel oefeningen en omdat G. zo goed leiding gaf, deed ik het natuurlijk keurig. Alleen toen ik moest gaan liggen in het veld ging het even niet. Kijk, wat zij dus niet in de gaten hadden, was dat het veld vol prikkels zat. Nou, dan is het echt niet fijn om te gaan liggen. Maar gelukkig kwam G. hier ook achter, slim ventje  hoor! Toen gingen we op de weg dezelfde oefening doen en natuurlijk deed ik toen netjes wat G. van mij vroeg. G. was helemaal trots (en terecht, zoals ik zei, een slim ventje) dat het nu wel goed ging.
Tot slot gingen we nog even met de bal spelen. Ik had ontzettend veel lol en G. volgens mij ook. Geweldig werk dit hoor, hier kan ik echt wel aan wennen. Ik heb nu al zin in volgende week. Jij ook G?
Pootje van Chase!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten