Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliƫnten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiƫren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

september 2013

Wauw mensen, ik heb een studiedag gehad. Ik mocht met het vrouwtje mee naar Doorn, dat ligt in de buurt van Utrecht en daar heb je dus iets dat noemen ze de heuvelrug. Ik weet niet waarom ze dat zo noemen, maar het was me toch mooi daar. Ik heb genoten. Eerst gingen we daar dus heerlijk wandelen en daarna gingen we in Doorn naar de locatie voor de studie. Het ging erover hoe ik kinderen met ADHD kan helpen. Het vrouwtje heeft naar al de theorie geluisterd en ik? Ik mocht lekker aan het werk. Helaas waren daar geen kinderen maar alleen volwassenen, ach die zijn ook wel leuk om mee te werken hoor. Het was wel heel anders dan Topdog maar ik vond het erg leuk. En nu maar hopen dat ik er in de praktijk ook mensen mee kan helpen. Ik ben er klaar voor hoor!
Groetjes van Chloe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten