Alle foto's op de site zijn geplaatst met toestemming van ouders of verzorgers en cliƫnten zelf. De foto's zijn beschermd tegen kopiƫren volgens copyright!

maandag 15 september 2014

31 juli 2014

Wauw, vandaag mocht ik, Kira, weer met D. werken. Ik had er superveel zin in. Toen we bij D. aankwamen, stond hij ons al op te wachten buiten. Ik denk dat hij er ook superveel zin in had. Ik mocht weer naast de elektrische rolstoel lopen. Dat vond ik toch weer een beetje spannend, maar het ging erg goed hoor. We gingen boodschappen doen en D. mocht alleen de winkel in. Dat vond hij vast wel een beetje spannend, maar ook dat ging heel goed! Hij had alles gevonden en netjes betaald en weer geld terug gekregen ook. Nadat we de boodschappen bij hem thuis hadden gebracht gingen we op een pleintje even wat oefeningen doen. D. reed dan weg met de rolstoel en riep mij en ik? Tja, dan ga ik natuurlijk naar hem toe, kreeg ik lekker een snoepje van hem. Ook vroeg hij aan mij of ik wilde gaan zitten. Als ik dat deed kreeg ik weer een snoepje. Ik vond het wel leuk hoor. En tot slot hebben we nog een puzzeltje gedaan. D. deed de snoepjes in het puzzeltje en ik mocht ze opzoeken en lekker opeten. Geweldig. Helaas was het daarna alweer tijd om naar huis te gaan. Ik hoop dat we snel weer mogen samenwerken.
Groetjes van Kira!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten